INFORMACE K PŘIHLAŠOVÁNÍ
Obecné informace
Každé dítě zapsané v naší mateřské škole získává automaticky účet pro přihlášení do interní sekce webových stránek.
Účet je vytvořen na jméno dítěte z důvodu, že jeden rodič může mít ve školce více dětí.
Při vzniku tohoto účtu rodič dítěte dostává automaticky na e-mail informaci, že se tak stalo a instrukci ke vytvoření hesla.
Heslo si uživatel může v otevřeném formuláři buď nechat vygenerovat, nebo zadat své vlastní. Pomocí něj se pak již může přihlásit.
Přihlášování probíhá na webu na stránce „Přihlášení„.
Po úspěšném přihlášení je v menu viditelná položka „Moje třída“, pod kterou lze nalézt tři podpoložky:
– omlouvání dětí
– fotoalba
– sdílené dokumenty
Rodič má po přihlášení přístup pouze k obsahu třídy, ve které je jeho dítě zapsáno.
Své přihlašovací údaje prosím nešiřte dále, aby se k interním informacím a fotografiím dětí ze tříd nedostal nikdo neoprávněný !!
Změna hesla
Pokud jste své heslo zapomněli, případně jej chcete změnit, klikněte v menu na položku „Přihlášení“.
V přihlašovacím formuláři klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“.
Následně v novém formuláři vyplňte své uživatelské jméno nebo e-mail a potvrďte stiskem tlačítka „Získat nové heslo“. Poté vám přijde generovaný e-mail s instrukcí k vytvoření nového hesla pro vás účet.
Změna e-mailu
Pokud potřebujete u svého účtu změnit e-mail, dejte nám prosím vědět. Změnu musí provést administrátor manuálně v systému.
Budeme k tomu potřebovat aktuálně nastavenou e-mailovou adresu, uživatelské jméno a nově požadovanou e-mailovou adresu.
Více účtů na jeden e-mail
V případě, že máte v naší školce více dětí, pravděpodobně chcete mít u každého nastaven tentýž e-mail. To je samozřejmě možné, je ale třeba myslet na následující:
– u přihlašování používejte vždy jen uživatelské jméno, nikoliv e-mail! Při použití e-mailu systém nebude vědět ke kterému účtu se snažíte přihlásit a náhodně tak vybere jeden z nich.
– v každé komunikaci s námi uvádějte vždy uživatelské jméno, nikoliv e-mail, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozumněním.
Máte problém?
Nepřišel vám některý z e-mailů?
Pokud marně čekáte na některý z e-mailů, zkontrolujte tyto možnosti:
– složka spam – občas e-maily přijdou do spamu, mrkněte tedy nejdříve tam,
– zkuste danou žádost odeslat znovu, je možné, že se v systému stala chybka,
– pokud se stále nedaří, ozvěte se nám, pomůžeme vám problém vyřešit.
Obecně, e-maily by vám měly přijít v horizontu minut, pokud čekáte déle než 15 minut, je zřejmě něco špatně.
Nejde se vám přihlásit?
Pokud váš pokus o přihlášení ne a ne být úspěšný, zkuste následující:
– Zkontrolujte, zda nemáte zapnutý caps-lock, případně jiný jazyk klávesnice
– nechte si heslo znovu vygenerovat (viz výše)
– ozvěte se nám.
Po přihlášení nevidíte správný obsah?
Přihlásili jste se, ale přesto nevidíte interní sekci, případně vidíte nesprávný obsah (jinou třídu)?
Pak nám, prosím, dejte vědět přímo, pravděpodobně jsme vám v systému přiřadili špatnou skupinu.